RE: [Czuwaj] uchwała składkowa - wersja autorska, wstępna

TOGRO.pl togro w togro.pl
Sob, 5 Kwi 2008, 21:38:28 CEST

Nie wgryzajac się za bardzo w szczegoly:
Nie można napisac pelnomocnictwa, którego waznosc uzalezniona jest od tego
co znajduje się na jakiejs stronie internetowej.
1. Dlatego, ze nie wszedzie jest dostep do internetu, a dla naszych
kontrahentow byloby oczywiste, ze przed podpisaniem jakiejkolwiek umowy
trzeba zweryfikowac, czy ono jest jeszcze wazne - inaczej można by uzyc
stwierdzenia, ze nie dopelnili obowiazkow.
2. Rownie dobrze można by na stronie opublikowac nazwiska i pesele osob,
które maja aktualne pelnomocnictwa.
3. W przypadku braku mozliwosci polaczenia z dana strona internetowa
pelnomocnictwo byloby nie do zweryfikowania.

A teraz idac dalej.
Moim zdaniem zabieranie pelnomocnictwa w przypadku nieoplacenia skladek
jest:
a) nielegalne (niezgodne ze statutem),
b) nieskuteczne - w ciagu 12 lat pelnienia funkcji komendanta hufca musialem
je okazywac pewnie raz, dwa razy w roku, przy podpisysywaniu umow na HAL lub
HAZ.

Już teraz istnieja narzedzia pozwalajace na wyciaganie konsekwencji wobec
srodowisk ociagajacych się z oplacaniem skladek. Ale nikt ich nie stosuje.
Wiec nie ma sensu tworzyc nowych narzedzi. Trzeba zaczac stosowac te stare.

Pozdrawiam
___________________
Tomasz Grodzki - togro w togro.pl
TOGRO - Komputery Sieci Internet
Józefów k.Otwocka 05-420, ul. 3 Maja 63 C
tel./faks: +48 22 789-63-54 (9:00 - 17:00)
tel. kom.: +48 602-262-488 (8:00 - 22:00)
GaduGadu: 1469337
Zapraszamy na TOGRO.com.pl
Sklep internetowy: TOGRO.pl

---REKLAMA---
Zewnętrzna obudowa USB 2.0 na dysk twardy - 85 zł -
http://www.togro.pl/index.php?p104
Głośniki 5.1 do PC i kina domowego - 149 zł -
http://www.togro.pl/index.php?p1360
Nasze aukcje na Allegro: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=43222