[Czuwaj] ZHP be be be be

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pon, 7 Kwi 2008, 14:07:31 CEST

Ja się bardzo chetnie na kolejny Nadzwyczajny Zjazd ZHP wybiore.
W zasadzie mam już dosc sluchania od obecnych wladz o tym jak trudna jest
sytuacja ZHP bez propozycji jak to rozwiazac.
I chetnie oddam glos na kogos, kto odpowiednio wczesniej poinformuje mnie o
swoim programie (a nie jak poprzednio godzine przed glosowaniem).

I jeśli plotki na temat Przewodniczacego się potwierdza, to chyba już nigdy
nie zaglosuje na czynnego polityka we wladzach ZHP. Obojetne jakiej opcji.

Pozdrawiam

Tomek