[Czuwaj] ZHP be be be be

Daniel Dobrijałowski orcus w ekoterm.net
Wto, 8 Kwi 2008, 11:37:15 CEST

Dnia 07-04-2008, Pn o godzinie 13:18 +0200, Michał Górecki pisze:
> W kontekscie oddawania , przepraszam, dzielenia się prawem do Krzyża,
> zastanawia mnie cały czas nastawienie ZHR do nas. No i proszę.

> http://www.pobudka.org.pl/pl/index.php?option=com_content&task=view&id=508&Itemid=99

Ja mam nieodparte wrażenie że gdyby wyabstrachować samą treść artykułu
od miejsca w jakim się ukazał i przejścia autora do ZHR to napisał po
prostu szczerą prawdę.

Gdyby to ukazało się w Czuwaju to pewnie wielu odetchnęło by z ulgą że
wreszcie ktoś głośno i _bardzo_dobitnie_ powiedział to o czym wszyscy
myślą.

Pozdrawiam
orcus