[Czuwaj] ZHP be be be be

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 8 Kwi 2008, 14:28:05 CEST

08-04-08, Maciej Syska <msyska w czarna13.pl> napisał(a):

>  I nie zostanie uznany za prowadzenie polityki "zewnętrznej" ZHP na
> kolanach? :->
>
>  "W tym jak najbardziej chrześcijańskim, ale i bardzo ludzkim duchu
> wyciągamy do Was (...) nasze ręce oraz udzielamy wybaczenia i prosimy o
> nie."?
>
>  Podpisałbyś się? ;-)

Nie no Maciek proszę cię, zawsze można odwołać się do nadstawiania
drugiego policzka, ale ja raczej odwołuję się do mojego przykładu z
naszym młodszym, rozpieszczonym bratem po ciężkim porodzie z
komplikacjami :P

I ja widziałbym wtedy także jakieś widoczne gesty ze strony ZHR. To by
nie było na kolanach. Na razie albo ZHR ma kiepski przepływ
informacji, albo jest zupełna cisza jeśli chodzi o ich stosunek do
całej sprawy i nastawienie do ZHP. Nawet na liście, oprócz listu
Marabuta - cisza.