[Czuwaj] Sprawa patentu na krzyz - fakty

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 9 Kwi 2008, 15:13:23 CEST

09-04-08, Rafal Bednarczyk <rafal.bednarczyk w zhp.pl> napisał(a):

>  Ponoc słyniesz z dokładności wiec nie wierze, ze nie doczytales
>  tego pisma w którym naczelniczka Teresa Hernik piorem swojego
>  rzecznika patentowego (tego samego który reprezentuje obecna GK
>  ZHP w rozmowach z ZHR) najpierw pisze, ze w obecnym kształcie
>  prawnym jest mozliwa do udzielenia jedynie licencja na rzecz ZHR,
>  ale ze w sejmie jest przygotowana nowela prawa o współwłasności
>  znakow towarowych i jak tylko ona wejdzie w zycie ZHP DEKLARUJE
>  WPROWADZENIE WSPOLWLASNOSCI ZNAKU TOWAROWEGO "CZUWAJ" czyli
>  patentu na krzyz harcerski.

RATUNKU! RATUNKU!

Czy to oznacza że jednak Krzyż pozostanie ZNAKIEM TOWAROWYM? Zwykłym towarem?

To straszne. Myślę że będzie miało miejsce jakieś zbiorowe samobójstwo
(z partyzanckim mruczandem w tle!)

MSPANC :)