Re: [Czuwaj] ZHP be be be be

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Śro, 9 Kwi 2008, 23:01:34 CEST

> Czekaj, czekaj racjonalisto... ;)
> Ale dopuszczasz docelowo współwłasność znaku towarowego - KH?

Nie wiem jak goorek. Ale ja dopuszczam.

Tylko że... zanim ZHP podejmie ten bądź co bądź historyczny akt (w końcu pozbędziemy się sami prawa do użytkowania znaku, który od zawsze był oznaka naszej organizacji) to chciałbym, żeby mi ktoś powiedział dlaczego to mamy zrobić.

Ja jestem otwarty na wszelkie argumenty poza: "bo taka jest racja stanu", "bo powinniśmy się wstydzić, że jeszcze tego nie zrobiliśmy", "bo tak trzeba".

Z punktu widzenia instruktora z hufca Radom - miasto, z którym nikt nie rozmawia na takie tematy, chciałbym po prostu wiedzieć, dlaczego Waszym zdaniem to takie ważne. Czy dużo chcę?

Seascout

Maciek - masz ogromnego plusa za Lao Che :) mpapiompasenmpaka mpapampasumpaje :)