[Czuwaj] ZHP be be be be

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Czw, 10 Kwi 2008, 08:54:40 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Sławomir Waś
Sent: Thursday, April 10, 2008 8:35 AM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] ZHP be be be be

PS. Proponuje (UWAGA!) za Sławkiem W. 'dawnym kolegą' :D abyśmy przestali
pisać o KH...

hm. Lucjan Brudzyński HR 'Cyryl'
Członek Rady Naczelnej ZHP
-------------------------

Drogi Cyrylu!
"Dawnym kolegą z RN"! Tak napisałem w którymś poście
Chyba, żę już nie chcesz być moim kolegą, no bo w sumie wiesz co o Tobie
myślę po wrześniu 2007 :-) Pisałiśmy o tym w wątku "Podła zdrada"
Pozdrawiam!
SW

Tak, tak... pamiętam co pisałeś :)
Najbardziej chyba pamiętam wydźwięk... że tak bardzo czułeś się oszukany i
że nikt Ci nie mówił o takiej ewentualności jak zdarzyła się 9 września.
A czy to prawda - sam wiesz najlepiej (dla przypomnienia: godzina ok. 17:30;
środa; 5 września).
Aha! Żeby nie było, nie zarzucam Ci kłamstwa - może po prostu 'źle mnie
zrozumiałeś' :D :P :D