[Czuwaj] ZHP be be be be

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Czw, 10 Kwi 2008, 09:40:09 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Piotr Kowalski
Sent: Thursday, April 10, 2008 9:06 AM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] ZHP be be be be

A to ciekawe... Czy to znaczy że jednak nie podjęliście decyzji dopiero w
Bydgoszczy na Zjeździe?

Kowlak
[] ------------------------------------------------

Ależ decyzję podjęto tuż przed Zjazdem...
Natomiast w sierpniu i na początku września kilka razy o takiej
ewentualności informowałem i Sławka ('dawnego kolegę z RN' :) ), Rysia,
Kasię, Rafała K. (8 września; ok. 12:00) więc w mojej ocenie inteligentny
człowiek nie może powiedzieć 'nie wiedziałem' co najwyżej - zlekceważyłem,
zignorowałem :)
Kowlak, dobrze wiesz, że byłem (i jestem) orędownikiem 'ekumeniczności' w
harcerstwie (w ZHP w szczególności) i o ekumeniczną GK ZHP bardzo
zabiegałem... wyszło tak, że ktoś z kimś nie chciał usiąść do jednego stołu,
a teraz gdy stołu zabrakło to czuje się oszukany... i to jest jakieś takie
nie pragmatyczne :) rzekłbym 'nie pozytywistyczne' :)

(Roztrzęsiony i Emocjonalny Romantyk :P)
hm. Lucjan Brudzyński HR 'Cyryl'
Członek Rady Naczelnej ZHP