[Czuwaj] 1%

kowlak kowlak w gmail.com
Czw, 10 Kwi 2008, 23:44:53 CEST

Jakub Król pisze:
> http://zhp.pl/index.php?do=news&navi=0001,0011&id=6160
>
> Mimo wszystkiego, co powiedzieliśmy do tej pory złego o tegorocznej kampanii, to jestem pod wrażeniem.
>
> Tak czysto technicznie - ile nas to kosztuje?
> Bo lista partnerów i realizowanych działań w kampanii jest, IMO, imponująca.
>
> Szkoda, że tak późno, nieprawdaż?
>
> JK
>
> --
> pozdrawiam serdecznie
> phm. Jakub Król
> Poznań PIAST

Pobiegnę do kiosku po Dziennik. Fajnie, że kampania jest i myślę, że
wcale nie jest za późno. Jedyna rzecz, której nie rozumiem to reklamy w
grono.net - jakoś zupełnie nie kojarzy mi się ten portal z osobami,
które płacą podatki.

--
Kowlak

Przekaż 1% 12 ŁDH - KRS 0000283814
w polu "inne informacje" wpisz Łódź Widzew - 12 ŁDH
a w "nazwie OPP" ZHP Chorągiew Łódzka