[Czuwaj] 1%

Michał Szyndel szyndel w gmail.com
Pią, 11 Kwi 2008, 08:31:02 CEST

2008/4/11 Iwona Jakimowicz <ijakimowicz w wp.pl>:
> .. i myślę, że wcale nie jest za późno.
>  > --
>  > Kowlak
>  >

>  mam takie pytanie sondazowe, kto z was jeszcze nie rozliczyl sie z
>  fiskusem?

 Obawiam się, że Iwona ma rację. W moim hufcu większość wpłat
docierała do nas raczej do końca pierwszej połowy kwietnia. Ludzie,
którzy rozliczają się na ostatnią chwilę mniej chętnie przekazują, bo
dla nich to i tak jest problem, a do tego czas płynie.

A do samej kampanii. Świetna. Jestem pod wrażeniem pomysłu, rozmachu.
Właśnie w taki sposób powinniśmy promować harcerstwo (ale ruch czy
organizację... a może Ruch? :P)

Przy okazji pojawia się stare jak świat pytanie - czy ludzie spoza
organizacji będą chcieli przekazać nam pieniądze? Nie pamiętam w tej
chwili czy były prowadzone na ten temat badania, ale jeżeli możecie,
podzielcie się doświadczeniami ze swoich środowisk. Czy udało wam się
pozyskać _masowo_ wpłaty od ludzi niezwiązanych bespośrednio z ZHP?

pozdrawiam,
hajder