[Czuwaj] Zjazd ZHR

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 14 Kwi 2008, 11:25:21 CEST

Nie śledziłem całego zjazdu ZHR - wygrał rower, za ładna pogoda była
;) Przyłączam się do gratulacji dla Matrixa za transmisję live -
super!

Czy działo się coś o czym warto wspomnieć? Ja sam natrafiłem na
fragment który upewnił mnie w tym, że nie tylko u nas są twardogłowi -
część instruktorów chciała uchwały która będzie wyciągała konsekwencje
za łamanie PH - w tym za spanie osób różnych płci w tym samym
namiocie.

Całe szczęście pewien bardzo mądry druh przypomniał wszystkim co to
jest metoda harcerska i jak działa - uchwała przepadła :)

czy coś jeszcze?