[Czuwaj] oddech

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Pon, 14 Kwi 2008, 15:48:39 CEST

Cały weekend poważnych spraw. Górek w końcu wyladował na rowerze, ja spędziłem weekend w kajaku
(Cyryl, dzieki za nocleg w Sopocie!! !! !! - schronisko harcerskie w Sopocie polecam kazdemu!)

I dziś, chyba tradycyjnie, żadnych newsów nie ma na stronie ZHP o tym co się wydarzyło w weekend. Zwykle tak jest, ze jak się na Czuwaju poprosi, to potem sie pojawiają :)

A ja mam pomysł na nowego newsa. Po dyskusji o tym, czy ZHP powinno uczestniczyć w konferencjach dotyczacych kobiet w słuzbach mundurowych, prawie mnie przekonano do naszego udziału w takich formach.

Znalazłem informację, tym razem,  o szeregowcach w służbach. A że my prawie jestesmy służbą mundurową (mamy mundury!) i mamy szeregowców, to może warto pojechać?

:):):)

http://www.pts.org.pl/node/188

Seascout

:)