[Czuwaj] "Zielone" materiały czyli jak chronić środowisko przez internet :) ( kursy/szkolenia/obozy )

Robert Majer robert.majer w gmail.com
Wto, 15 Kwi 2008, 15:24:55 CEST

Hej, Pozwolę sobie na małą reklamę mojego bloga. Myślę, że post przyda
się części z Was :)

------
Ostatnio miałem okazję, kolejny raz, spotkać się z harcerzami podczas
zajęć i opowiedzieć im o stronach internetowych oraz
o "harcerskim internecie". Na pewno każdy z Was uczestniczył kiedyś w
jakimś szkoleniu, kursie lub spotkaniu dokształcającym.

Niegdyś z takiego kursu wynosiliśmy dziesiątki kartek, bo każdy z
prowadzących serwował nam wszystkie materiały w wersji papierowej.

(ciach)

Więcej na : http://webscouts.pl

--
Robert Majer