[Czuwaj] nic nie wnoszące strzały do dyskutantów

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Wto, 15 Kwi 2008, 21:57:23 CEST

Dla mnie to co robicie Ty, Goorek i Kowlak mimo całej mojej sympatii do
was jest znacznie gorsze niż prawdziwy do bólu artykuł Garbola w
Pobudce.
I z całą pewnością gorsze niż 10 mało wnoszących uchwał RN ZHP
(choć

Uwialbiam takie zagrywki. Przynajmniej się czegoś dowiedziałem.

Więc ja tym samym "argumentem".

"To co robisz Ty Szumyk, mimo całej sympatii do Ciebie, jest znacznie gorsze niż prawdziwy do bólu artykuł Garbola w Pobudce."

I co Szymyk? Dało to coś?
proszę, nie stawiaj sobie za cel, za wszelka cenę mi dogryźć, a napisz konkretnie o co Ci chodzi...

Seascout