Wyjaśnienia dla Rafała K. (skoro prosisz to masz) Re: [Czuwaj] po Radzie

Wto, 15 Kwi 2008, 22:17:53 CEST

Dnia 15-04-2008 o 21:32:21 Szumyk <szumyk w gmail.com> napisał(a):
> Czyli przedstawiciele CAŁEGO ZHP demokratycznie wybrani jako NASI
> przedstawiciele zadecydowali (demokratyczną większością głosów jak
> rozumiem), że
>

> KH jest ruchu harcerskiego lub też HARCERSTWA (jako jeszcze szersze
> pojęcie) a nie ZHP. (koniec kropka)
>

> Szumyk harc-emeryt

Choć nic nie zmieniło się od niedzieli i nadal uważam tę uchwałę za zbędną
etc. to jednak Szumyk wyczytał z niej zupełnie nowe wartości, nie znane
nawet jej autorom zapewne, a przynajmniej głośno nie wypowiadane w trakcie
posiedzenia Rady.

Bo jak wyczytałeś Drogi Szumyku, ze zdania:
4. ZHP traktuje SWOJE prawo ochronne do wizerunku Krzyża (...)
5. Rada Naczelna ZHP upoważnia Główną Kwaterę ZHP do formalnego
uregulowania zasad używania Krzyża Harcerskiego przez inne organizacje
harcerskie zgodnie z przepisami prawa własności przemysłowej.

że KH jest ruchu harcerskiego a nie ZHP.
Zawsze interesowały mnie spoby wykładni tekstów przeróżnych, więc chętnie
wysłucham Twojej interpretacji.

Ryszard Rutkowski