Re: [Czuwaj] Re: Wyjaśnienia dla Rafała... Szumyk

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 16 Kwi 2008, 00:07:02 CEST

15-04-08, Janusz Sikorski <jsikorski w wp.pl> napisał(a):

>  Wow.... trafne w 100%.

Chłopaki, Rafał już napisał. Napiszcie coś konkretnego, a nie stoicie
i poklepujecie sie po plecach.

Kiedy okazało się, że RN nie chce dzielić się Krzyżem to była BE.
Teraz powiedziała coś w waszym kierunku i już jest cacy.

Ja bardzo szanuję RN i zawsze uważałem ją za najwyższą władzę w ZHP
pomiędzy zjazdami. Wtedy kiedy próboała odwołac zgodnie z prawem i
powołać nową GK, czy wtedy kiedy upomina GK że jest jeno władzą
wykonawczą i powinna robić to co ma robić.

Jednakże pomimo mojej całej sympatii dla tej władzy składającej się z
wolontariuszy uważam, że jeśli RN podejmie uchwałę, że "od dzisiaj
luty następuje przed styczniem" to będzie można to wyrzucić do śmieci.

Jeśli podejmie uchwałę, która mówi, że "70% Polaków nienawidzi
Murzynów" i nie będzie to poparte żadnymi badaniami, to ta uchwała
powinna znaleźć się obok tamtej.

Oczywiście jeśli podejmie uchwałę w IMIENIU ZHP to przyjdzie mi tylko
skromnie pochylić głowę i podporządkować się. Natomiast RN ZHP nie
może wypowiadac się autorytatywnie w imieniu Polaków i mówić co oni
sądzą na jakiś temat :]

PROŚCIEJ NIE POTRAFIĘ :P