RE: Wyjaśnienia dla Rafała K. (skoro prosisz to masz) Re: [Czuwaj] po Radzie

Grzegorz goja73 w poczta.onet.pl
Śro, 16 Kwi 2008, 06:06:32 CEST

> Pobudce.

> O i tu się muszę zgodzić. Jak pomyślę, że oni czasem noszą mundur
> wyciągnięty na spodnie, to mi się finka w kieszeni otwiera...
>
> --
> Pozdrawiam
> Ryszard Rutkowski

Czy to jakaś przenośnia?
Goorka na co dzień nie widzę, ale Kowlaka już tak
I zupełnie nie pamiętam, żeby nosił mundur "na spodnie"
Napisz proszę kiedy tak robi, bo to może jakaś nowa tradycja,
której jeszcze nie znam :) A nie chciałbym być "do tyłu"
pozdrawiam o świcie
goja73