_[Czuwaj]_buble_obozowe

majcin w autograf.pl majcin w autograf.pl
Pon, 21 Kwi 2008, 17:17:26 CEST

"
 > A tak przy okazji... co zamiast Toi - Toi proponujecie? Ciekawi mnie z punktu widzenia praktycznego.
 >
 > Seascout
parę lat temu na tej liście ktoś opisywał taki patent:
kupuję beczkę 120 l (taka jak do kiszonej kapusty)
w pokrywie wycinam duży otwór oraz 2 małe dziurki i przykręcam deskę sedesową
całość zakopuję tak, by deska znalazła się na stosownej wysokości
obudowę zewnętrzną robimy jak w klasycznej latrynie
opróżnia wóz asenizacyjny, a po obozie można je wyczyścić i schować w magazynie.

Marcin