Re: [Czuwaj] jeszcze lepiej chronić KH

Pią, 25 Kwi 2008, 10:08:42 CEST

----- Original Message -----
From: "Adrian Łaskarzewski" <adrian w laskarzewski.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, April 25, 2008 9:34 AM
Subject: Re: [Czuwaj] jeszcze lepiej chronić KH

Niekoniecznie.

Znam przynajmniej pare srodowisk w których
wówczas
PH brzmiało:

"Mam szczerą wolę całym życiem pełnić służbę Bogu i Polsce
nieść chętną pomoc bliźnim
i być posłusznym prawu harcerskiemu."

oraz duzo wiecej takich w których
Wówczas
PH brzmiało:

Przyrzekam całym życiem służyć Tobie Ojczyzno,
(...), walczyć o pokój i szczęście ludzi
i być posłusznym Prawu Harcerskiemu.

Czesław