[Czuwaj] Prasa z 1988 r.

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Sob, 26 Kwi 2008, 08:45:19 CEST

Druhny, Druhowie
Jako, że jest to świetne miejsce na zebranie wszelakich informacji mam
ogłoszenie:
Poszukuję artykułów prasowych z 1988 r. dotyczących pogrzebu mjr. cc. Jana
Piwnika "Ponurego" w Wąchocku / na Wykusie (czerwiec 1988 r.). W
uroczystościach pogrzebowych brały udział środowiska niezależnego
harcerstwa. A że są tu również kontynuatorzy, a może nawet uczestnicy tych
wydarzeń warto zapytać się.

Nie do wszystkich artykułów jestem w stanie dotrzeć przez biblioteki.
Czasem ukazywały się drukiem w lokalnych czasopismach i nierealne jest,
żebym odnalazł takie materiały. Proszę o wszelką pomoc, a nawet
podpowiedzi, gdzie mogę szukać.
Proszę o kontakt na PRIV.
--
Pozdrawiam!