[Czuwaj] rzecznik prasowy dla harcerzy

Tomasz Kazubski dalkow w poczta.onet.pl
Sob, 26 Kwi 2008, 11:06:57 CEST

"Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net> napisał(a):
 >  > i znów powraca jak bumerang pytanie o zasadność społecznych funkcji na najwyższym szczeblu oraz o odpowiedzialność za to, za co się zabrało
 >
 > sam sobie odpowiem na pytanie odnośnie rzecznika prasowego, chociaż sam nie wiem, czy to on odpowiada za informacje na stronie zhp.pl, ale tak się wydaje, że jest to naturalne pole jego działalności
 >
 > wg informacji o konkursie:
 > http://zhp.pl/index.php?do=news&navi=0001,0011&id=5395
 >
 > miał mieć zapewnioną umowę o pracę, chyba że coś się zmieniło i jest społecznie (np. z powodu braku kasy w kasie)

a ja zamiast iść na spacer, bo pogoda niesamowita, to nadal tkwię w tym nieszczęsnym przypadku komunikacji wewnątrzorganizacyjnej

ma talent, ten kto za to odpowiada, bo trudno mnie zdenerwować

piszę ponownie, bo zauważyłem, że oprócz tego, że strona rzecznika nie odbiega od reszty, to na dodatek rzecznik prasowy nadal nie odnotował, że Marysia jest już żoną Goorka, a to już jakiś czas temu było

chyba, że strona:
http://promocja.zhp.pl/index.php?do=standard&navi=0019,0029

nie była odwiedzana przez rzecznika od dawien dawna i jest ona mocno nieaktualna

i co będzie... - na tyle na ile miałem styczności z Druhem Adamem Zawadzkim, to się teraz obrazi albo stwierdzi, że właśnie łamię prawo harcerskie, bo jestem nieharcerski i krytycznie oceniam pracę kogokolwiek

dość z takim podejściem!!!

tomek