[Czuwaj] Spływ kajakowy na mazurach - problem z transportem

Marcin Kłodnicki bochenek2 w wp.pl
Wto, 29 Kwi 2008, 14:30:06 CEST

 Witam:)

Korzystając z długiego weekendu na boże ciało chciałem się wybrać na spływ kajakowy na mazury. W sumie znalazłem fajny spływ Krutynią - jade pierwszy raz, wiec opis mi sie podoba, okolica tez ladna:D

No ale pojawil sie problem dosc spory z transportem.
Z koniecznosci musi to byc transport publiczny.
Mieszkam w Gdansku. Wyjazd 22.05.2008. Powiedzmy, ze dojechac do Ruciane Nida da sie calkiem przyzwoicie, ale potem do calej Krutyni, czy też Krutynia to juz kiepsko wszystkie PKS odjezdzaja rano.
A nie wspomne juz o powrocie 25.05.2008, z tego calego rucianego wsio praktycznie odjezdza rano, a splyw sie konczy po 14. Niby na jakiejs stronce znalalzem jakis pks po 17, ale rozklad tam jest wazny od 2006, wiec nie jestm pewniem, czy nie zmienili czegos w rozkladzie:)

No i mam takie pytanko dla znawcow i bywalców - czy oprocz naszych kochanych przewoźnikow istnieje tam jakaś w miare zorganizowana komunikacja zastepcza w postaci busikow, czy czegos takiego? Zaznaczam, ze jedziemy we dwojke, wiec calego busa sobie nie zamowimy:)
Generalnie chcemy dojechaćdo miejscowości Krutyń no i sie wydostac stamtąd jakoś o rozsądnej porze do gdańska:)

Rozwazana jest mozliwosc jechania na stopa - ale w poniedzialek 6 rano sie musze zameldowac w pracy, wiec szukam jakiegos pewnego transportu:)

za wszystkie sugestie dziekuje:)

bochenek