Re: [Czuwaj] konferencja specjalnościowa

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Wto, 29 Kwi 2008, 23:45:36 CEST

Uwaga!

Konferencja odbędzie się na pewno, ale w późniejszym terminie.

Szefowie inspektoratów specjalnościowych ustalili, w miniona sobotę, że
dobrze by było poprzedzić spotkanie dyskusja internetową, a ja za bardzo
się pospieszyłem z umieszczaniem informacji.

Przepraszam za zamieszanie, a zaproszenie na konferencje ciągle aktualne -
tyle, że w innym terminie.

Seascout