[Czuwaj] Na Silesii

kowlak kowlak w gmail.com
Pią, 8 Sie 2008, 17:39:42 CEST

Rafal Bednarczyk (człowiek o najdłuższej stopce na tej liście)napisał:
> Witam wszystkich,
>
> ponieważ komendant polskiego kontyngentu
> zapomnial o tym napisac donosząc tylko ze za Wami
> teskni to ja uprzejmie informuje, ze wczoraj wieczorem
> odbyla się impreza polskiego kontyngentu w formie
> ogniska.
> A przy okazji zlotu od wczoraj odbywa się również
> spotkanie pełnomocników komendantow chorągwi
> ds. zagranicznych, a dzisiaj wieczorem przyjezdzaja
> na zlot delegacje wladz organizacji Grupy Wyszechradzkiej
> z którymi będziemy rozmawiac o stworzeniu planu 3-letniej
> [...]

Impreza polskiego kontyngentu to zasadniczo najmniej ważne wydarzenie na
Silesii :) Dzisiaj jest ostatni dzień zajęć programowych. Uczestnicy z
zainteresowaniem większym lub mniejszym w nich uczestniczą. Generalnie
jednak raczej w większym. Wieczorem będzie kolejny koncert. A jutro
realna część działalności polskiego kontyngentu czyli dzień narodowy. O
godz. 10.15 będziemy prezentować się na scenie i ruszy nasze narodowe
stoisko. Postawiliśmy na nim na prezentację miast i miejscowości z
których przyjechaliśmy. Będzie okazja by malować, pisać wiersze, robić
zdjęcia, uwieczniać zabytki itp. Największy problem przed jakim stoimy
to pogoda. Bo na jutro zapowiadają burze. Miejmy nadzieję jednak, że
pogoda nam daruje a Chorzów pozostanie gorący.

Przy okazji może warto wyjaśnić dlaczego uważam, że impreza polskiego
kontyngentu jest najmniej ważnym wydarzeniem Silesii. Moim zdaniem
kluczowe jest bowiem by uczestnicy przede wszystkim brali udział w
zajęciach przygotowanych przez organizatorów i wydarzeniach o
charakterze międzynarodowym. Po prostu na "czysto polskich" wydarzeniach
spotykać możemy się przy innych okazjach.

Na podsumowania Silesii przyjdzie czas.

Pozdrawiam

Kowlak

--