[Czuwaj] Pytanie o warsztaty dla komend z wdrażania opisu funkcji

Sob, 9 Sie 2008, 12:14:24 CEST

Mam nieodparte wrażenie Czesław, że atakujesz instrument, którego jeszcze nie znasz. Poczekaj może na publikację materiałów szczegółowych i wtedy będzie można postrzelać. To, że będą w Wielmożnym ZHP wprowadzane opisy funkcji wiadomo od czasu przyjęcia strategii rozwoju, a więc już jednak jakiś czas.

 Ryszard
Tekst oryginalnej wiadomości:
Od: czesiek.harcerstwo
Do: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Temat: Re: [Czuwaj] Pytanie o warsztaty dla komend z wdrażania opisu funkcji
Data: 2008-08-09 12:13:23

----- Original Message -----
From: "Aleksandra Kozubska" <kozubska w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Saturday, August 09, 2008 11:42 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Pytanie o warsztaty dla komend z wdrażania opisu
funkcji

To zależy co rozumiesz przez "zadania"

> Uwzględniłam jeszcze kwestię kompetencji oraz wsparcia, jakie można
> otrzymać.

A jak stopień "wsparcia" będzie zmienny,
czy też będa pojawiać się elementy.
to będziesz za każdym razem zmieniać "opis funkcji"

> polecam artykuł w Czuwaj Ani Filipow, w którym szczegółowo opisane są
> wszystkie
> elementy opisu funkcji, także nie wspomniane przeze mnie.
> czuwaj.pl/art_glowny/opis_funkcji.pdf

========CYTAT========
Powierzając zadanie do wykonania, warto
pamiętać o zasadach zarządzania, które mówią
m.in. że:
ludzie są przyjmowani do wykonania zadania,
zadanie jest oceniane,
skierowanie do innego zadania,
zmienność gwarantuje nowe wyzwania i daje satysfakcję.

Ta zmienność - świadoma, kulturalna, zaplanowana,
wolna od żalu i niedomówień wymaga świadomego planowania rozwoju
przez pełnienie funkcji - kolejnego elementu,
który musimy wziąść pod uwagę w pracy
z kadrą.

To sugeruje że dłuższe (ile?)
pełnienie funkcji drużynowego