Re: Re:Re[2]: [Czuwaj] Pytanie o warsztaty dla komend zwdrażania opisu funkcji

Sob, 9 Sie 2008, 12:54:00 CEST

----- Original Message -----
From: "Ryszard Rutkowski" <ryszardrutkowski w tlen.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Saturday, August 09, 2008 12:40 PM
Subject: Re:Re[2]: [Czuwaj] Pytanie o warsztaty dla komend zwdrażania opisu
funkcji

> Krytykujesz "potencjalne szczegóły"? Genialne...

Nie. Logiczne.
Tzn. wynikajace z doświadczenia
jaka jest 'logika" tworzenia uregulowań w ZHP.

Czy będziesz zadowolony gdy wspomniana "reguła"
========CYTAT========
Powierzając zadanie do wykonania, warto
pamiętać o zasadach zarządzania, które mówią
m.in. że:
. ludzie są przyjmowani do wykonania zadania,
. zadanie jest oceniane,
. skierowanie do innego zadania,
 zmienność gwarantuje nowe wyzwania i daje satysfakcję.

Ta zmienność - świadoma, kulturalna, zaplanowana,
wolna od żalu i niedomówień wymaga świadomego planowania rozwoju
przez pełnienie funkcji - kolejnego elementu,
który musimy wziąść pod uwagę w pracy
z kadrą.

Pojawi się w uregulowaniach.

Toż ewidentnie sugeruje że dłuższe (ile?)
pełnienie funkcji drużynowego
jest niewłaściwe.

Mnie nie odpowiada takie podejscie
do funkcji drużynowego..