[Czuwaj] Apteczka dla Gruzji

Tomasz Kazubski dalkow w poczta.onet.pl
Wto, 12 Sie 2008, 17:35:31 CEST

ja mam 2 pytania:

- kto koordynuje całe przedsięwzięcie, konkretnie z imienia i nazwiska, gdyż nie zostało to podane, chciałbym wiedzieć komu ewentualnie pomóc, komu bić brawo jeżeli będzie sukces, a kogo rozliczyć, jeżeli będzie wpadka organizacyjna?
- czy działania są uzgodnione z Ambasadą Gruzińską, bo wśród osób działających w kręgu pomocy humanitarnej krąży takie stwierdzenie: "ja mogę zebrać i pół wagonu książek dla małej biblioteki w środku Afryki, ale kto to później przetransportuje"?

pozdrawiam i życzę sukcesów :)

tomek