Re: [Czuwaj] Harcerze oddali Chińczykom ośrodek za długi

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Wto, 19 Sie 2008, 23:55:12 CEST

----- Original Message -----
From: "Mateusz Nowak" <nowak.mat w gmail.com>
To: <Czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, August 19, 2008 10:27 PM
Subject: [Czuwaj] Harcerze oddali Chińczykom ośrodek za długi

> Za www.radio.szczecin.pl
>
> Harcerze oddali Chińczykom ośrodek za długi
> <http://www.radio.szczecin.pl/index.php?idp=0&idx=40142>
>    <http://www.radio.szczecin.pl/index.php#>
>
> Ośrodek Morski w Szczecinie-Dąbiu nie należy już do harcerzy, ale do
> chińskiej firmy Tian Yu. Związek Harcerstwa Polskiego oddał potajemnie
> nieruchomość Chińczykom jako spłatę długu.
>
> Według posła PO Arkadiusza Litwińskiego Związek pożyczył pieniądze od
> chińskiej spółki na spłatę zobowiązań wobec ZUS. - Umowę pożyczki zawarto
> przed rokiem. Kilka tygodni temu stwierdzono, że nie ma możliwości
> [...]

To prawdziwa wiadomosć. Sprzedaz HOM była jedynym ratunkiem dla zadłużonej
przez poprzedniego Komendanta Zachodnioporskiej Choragwi ZHP. Jedynie
wartość podana przez posła jest chyba jego prywatną wyceną.
W tej sprawie nowa Główna Kwatera podejmowała uchwały dostępne w jej
serwisie.

Przy tej okazji przypomnę, że poprzednia GK zastosowała podobny myk w
transakcji z włascicielem Radia ZET. Pożyczyła środki (750.000 zł ) pod
zastaw udziałów w Radiostacji, po czym nie oddała pożyczki i Eurozet przejął
zastawione udziały. Sprawa braku przetargu była podnoszona przez Komisję d/s
Zarządzania i Finansów - protokół nr 10 na stronie RN - na miesiąc przed
nieudzieleniem GK absolutorium przez RN.
Pozyczka od chińczyków wybosiła 600.000 zł o ile pamietam.
SW