Re: Re: [Czuwaj] Harcerze oddali Chińczykom ośrodek za długi

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Śro, 20 Sie 2008, 09:25:27 CEST

Nadal jesteśmy w ośrodku i
nasze statutowe zadania będą dalej realizowane - zapewniła Elżbieta
Chudzik,komendant zachodniopomorskiej chorągwi ZHP.
=======

Byłem w tym roku w HOM, czarterowalismy stamtąd jacht na rejs po zalewie szczecińskim. Rejs zaczynał sie i kończył własnie w HOM.
Bardzo przyzwoita marina, pełna różnych jachtów, niezbyt tania (nawet po udzieleniu nam 5% znizki), ale nie mam żadnych zastrzeżeń do obsługi i jakości usług. Wręcz przeciwnie, polecam wszystkim.

Kłopot w tym, ze gdy zdawalismy jacht i kończylismy obóz, zorganizowalismy w HOM pożegnalny, kończący apel. I bosman HOMu powiedział, że nie pamieta kiedy ostatnio widział tu harcerski mundur.

Więc zachodzę w głowę, jakie statutowe zadania ZHP sa realizowane w HOM?

Seascout