[Czuwaj] Harcerze oddali =?iso-8859-2?Q?Chi=F1czykom o=B6rodek?= za długi

Śro, 20 Sie 2008, 10:09:25 CEST

Tekst oryginalnej wiadomości:
Od: Sławomir Waś
Do: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Temat: Re: [Czuwaj] Harcerze oddali Chińczykom ośrodek za długi
Data: 2008-08-20 10:05:36

Mam na myśli tego wysokiego druha, który piastował swą funkcję przez wiele,
wiele lat. Nie tego, który było ostatnio przed druhną Elą.
SW

 Czyli Druha Grzegorza Janowskiego. Bo myślałem , że tego drugiego - dha Andrzeja Kaszubskiego, który podpisał umowę pożyczki  z Chińczykami, na kwotę 690 tysięcy, na 1 miesiąc.

Ryszard