Oswiadczenie GK ZHP = Re: [Czuwaj] Harcerze oddali Chinczykom osrodek za dlugi

harclot harclot w poczta.onet.pl
Pią, 22 Sie 2008, 10:02:03 CEST

Oswiadczenie GK ZHP

http://www.zhp.pl/index.php?do=news&navi=0001,0011&id=6996

PC
----- Original Message -----
From: "Tomasz Kozik" <tkozik w amu.edu.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, August 21, 2008 12:15 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Harcerze oddali Chinczykom osrodek za dlugi

> Za www.radio.szczecin.pl

O?rodek Morski w Szczecinie-D?biu nie nale?y ju? do harcerzy, ale do
chi?skiej firmy Tian Yu. Zwi?zek Harcerstwa Polskiego odda? potajemnie
nieruchomo?? Chi?czykom jako sp?at? d?ugu.

Wed?ug pos?a PO Arkadiusza Litwi?skiego Zwi?zek po?yczy? pieni?dze od
chi?skiej spó?ki na sp?at? zobowi?za? wobec ZUS. - Umow? po?yczki zawarto
przed rokiem. Kilka tygodni temu stwierdzono, ?e nie ma mo?liwo?ci sp?acenia
Chi?czyków, wobec tego ZHP odda? o?rodek za d?ug - twierdzi Litwi?ski.

A ja mam pytanie do wszystkich wtajemniczonych:

Jak ju¿ zostanie sprzedany ca³y maj±tek, to z czego p³acony bêdzie ZUS i
inne zobowi±zania? Czy mo¿e jakim¶ cudem zobowi±zania przestan± wtedy
powstawaæ?

Tomasz Kozik