Oswiadczenie GK ZHP = Re: [Czuwaj] Harcerze oddali Chinczykom osrodekza dlugi

Pią, 22 Sie 2008, 10:45:06 CEST

Dnia 22-08-2008 o 10:12:47 Jedrula <jkuny w interia.pl> napisał(a):

> "Pożyczkę zaciągnięto za zgodą ówczesnych władz ZHP i przeznaczona
> została
> ona na spłatę zadłużenia Chorągwi wobec ZUS."
>
> Ówczesne władze to hm. Teresa Hernik i hm. Cezary Huć,

Spieszę donieść, ze katalog władz ZHP jest jednak szerszy.

A przy okazji - nie wiem czemu nie doszedł wczorajszy mój mail - wczoraj
sprawa ta była o 15,00 w serwisie TVN 24 i moja komendantka miała nawet
występ tam:)

Ryszard