Oswiadczenie GK ZHP = Re: [Czuwaj] Harcerze oddali Chinczykom osrodekza dlugi

Rafal Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Pią, 22 Sie 2008, 11:45:46 CEST

Witam wszystkich,

Jedrzej Kunowski napisal:
> Ówczesne władze to hm. Teresa Hernik i hm. Cezary Huć, a według moich
> informacji oni nie potwierdzają, że wiedzieli i wyrażali zgodę na
> transakcję z Chińczykami.
>
> Ja będąc reżimowym kierownikiem, ówczesnych władz także o czymś takim
> nie
> słyszałem, a w GK takie sprawy zwykle nie mają szans na ukrycie.

jezeli "Twoje informacje" rzeczywiście sa zgodne z przekonaniem tych wladz
ZHP to wydaje się wielce zastanawiajace kto podjal w imieniu
GK ZHP, która oni kierowali, ponizsza uchwale.

Wydaje się tez smutne, ze szef promocji owczesnych wladz
nie wie, ze uchwaly GK ZHP sa publikowane na stronach
internetowych GK ZHP, z którymi to szef promocji zazwyczaj
ma wiele wspolnego.

A uchwale można znaleźć pod linkiem, a poniżej jej tekst:
http://dokumenty.zhp.pl/53_strona_glowna-viii.uchwaly,_decyzje,_stanowiska_w
ladz_naczelnych_zhp-glowna_kwatera_zhp,_naczelnik_zhp,_skarbnik_zhp-uchwaly_
glownej_kwatery_zhp-2006

Uchwała Głównej Kwatery ZHP nr 62/2006 z dnia 19 grudnia 2006 r.
w sprawie ustanowienia hipoteki na nieruchomości HOM w Szczecinie

Na podstawie § 70 ust. 3 pkt 6 Statutu ZHP Główna Kwatera wyraża zgodę na
ustanowienie hipoteki w wysokości 600 000,- (słownie: sześćset tysięcy)
celem zabezpieczenia pożyczki, na nieruchomości Harcerskiego Ośrodka
Morskiego położonego w Szczecinie przy ul. Żaglowej 2 dla którego prowadzona
jest Księga wieczysta 30278.

pozdrawiam wszystkich
Rafal Bednarczyk