Re: [Czuwaj] oświadczenie GK

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pią, 22 Sie 2008, 17:10:52 CEST

Szkoda tylko, że sprawca całego zamieszania (a wiec ten-co
zadłuzył-chorągiew) odszedł w glorii.

Sam pamiętam takie spotkanie na Piaskowej, jak jeden z członków obecnej GK
wręczał w imieniu komendantów chorągwi jakis wielki dyplom, kwiaty,
dziekował za wspaniałą słuzbę i wspominał tyle wspólnych lat wspaniałej
pracy. O długu zachpom było juz wtedy wszystko wiadomo...

Seascout

I właśnie to spotkanie bardzo mocno mocno utkwiło mi w pamięci.
Nie pamietałem gościa nazwiska, ale tamten obrazek jest nie do zapomnienia.
Dh. Teresa i szambelan korpusu...

Natomiast co do oświadczenia to jest dość zręcznie napisane. GK i rząd mamy
pod względem PR niemal niezastąpione :-)

Czy dh. M Sinica ma na tyle odwagi by sprawy działania na szkodę związku
poprzez niegospodarność (zadłużanie w ZUSie) kierować do odpowiedniego Sądu
Harcerskiego??
SW