Re: Fw: Re: [Czuwaj] Strona główna ZHP

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 25 Sie 2008, 10:56:31 CEST

W dniu 25 sierpnia 2008 10:43 użytkownik
<bartecki.przemek w wolomin.zhp.pl>napisał:

> [...]

Nie, nie, nie. Przemku. Promocja tak dużej organizacji jak nasza nie może
być oparty na zlepku losowych maili.

To powinna być cała machina, zaplanowana, konsekwentna, przemyślana.

Cieszyłem się, że nadejdzie nowe, ale niestety mało widać. Bo trochę niczym
rząd Tuska bieżąca GK boi się troszkę odważnych kroków - przynajmniej ta
widać z zewnątrz. Czemu? Ktoś startuje na prezydenta?

Przyjeżdża pacjent w stanie skrajnego wycieńczenia na OIOM a my go
rutinoscorbinem... :]