[Czuwaj] Re: strona ZHP

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pon, 25 Sie 2008, 22:06:28 CEST

Dnia 25-08-2008 o 12:01:06 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał(a):

> Cieszyłem się, że nadejdzie nowe, ale niestety mało widać. Bo trochę
> niczym
> rząd Tuska bieżąca GK boi się troszkę odważnych kroków - przynajmniej ta
> widać z zewnątrz. Czemu? Ktoś startuje na prezydenta?
> Przyjeżdża pacjent w stanie skrajnego wycieńczenia na OIOM a my go
> rutinoscorbinem... :]
> g00rek

Michał a ja mam wrażenie, że przywieźli chorego z diagnozą - zapalenie
płuc. Przyszedł lekarz patrzy a tam oprócz zapalenia płuc: padły nerki,
zaawansowany rak kości, marskość wątroby, owrzodzenie mózgu a serca nie ma
bo ktoś wyciął i sprzedał a na dodatek w każdej szafie leży trup ...

sikor

ps

(do Sławka - mi marzenia się spełniają - to zawsze jest kwestia czasu ;) )