Re: [Czuwaj] Trójka na Głodówce

harclot harclot w poczta.onet.pl
Śro, 27 Sie 2008, 15:10:26 CEST

----- Original Message -----
From: <seascout w o2.pl>
To: <unlisted-recipients:>; <no To-header on input>
Sent: Tuesday, August 26, 2008 1:55 PM
Subject: [Czuwaj] Trójka na Głodówce

Trójka będzie nadawała ze schroniska na głodówce przez dwa dni.

29 sierpnia z Głodówki będzie nadawany program Tu Baron (prowadzony przez
Adama Pisko) w godzinach 9 - 12.

30 sierpnia, z Głodówki będzie nadawana na zywo Lista przebojów Trójki,
prowadzona przez Piotra Barona w godzinach 19 - 22.

http://www.zohylina.glodowka.com.pl/

Seascout

PS. Ja zrozumiałem ze nie będzię żadnej informacji o tym wydarzeniu na
stronie głównej (bo na Głodówce nie będzie w tym czasie żadnego biskupa czy
ministra, ani zdanej manifesacji patriotycznej nie będzie), więc przekazuję
informacje o wydarzeniu listowiczom.

Może i lepiej że "cisza"
bo "kulisy" organizacyjne były nie do końca czyste.

Ale to pewnie "marudzenia" "wykolegowanych"
byłych współpracowników kierownika Głodówki

Czesław