=?ISO-8859-2?Q?Re: [Czuwaj] politycy oddaj=B1 harcerskie oddznaczeni a - wg wojew=F3dzkieg=

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Czw, 11 Gru 2008, 22:30:42 CET

"Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net> napisał(a):
 > Pod myszkę mi się ostatnio nasunęło...
 >
 > http://pl.youtube.com/watch?v=hUvXKLUgryA&feature=rec-HM-r2
 >
 > Lubię niekonwencjonalny humor obu panów, nie oszczędzają nikogo :)

Tylko dlaczego, dzwoniąc z Warszawy, zadzwonili do Chorągwi Mazowieckiej? Czyżby wcześniej zadzwonili do Stołecznej, ale ktoś się tam zorientował że próbują go wkręcić?

Michał