[Czuwaj] BŚP

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Nie, 14 Gru 2008, 14:24:39 CET

--------------------
A ja się tak zastanawiam. Co nam Ci biedni nasi przyjaciele Słowacy
zrobili żeśmy ich postanowili tak na dudka wystrychnąć i jechać do
Wiednia zamiast jak co roku wziąć od nich Światło na Łysej Polanie albo
gdzieś w Tatrach. Ale to pewnie kwestia naszej polityki zagranicznej.
Może być mnie, prostego instruktora, Rafale oświecił. A i pewnie inni
czytelnicy korzystają.

Kowlak

 Tu chyba wkradł się błąd w tytule, więc pozwalam sobie zmienić.
Co do meritum wiem, że nie tylko Ty Kowlaku masz wątpliwości. W tym samym
niemal czasie co Twój wpis na Czuwaju ukazał się mój wpis na www.zhp24.net
SW