Re: [Czuwaj] B¦P

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 15 Gru 2008, 20:06:52 CET

W dniu 15 grudnia 2008 19:59 użytkownik Komendant Myszków
<komendant w myszkow.zhp.pl> napisał:
> No i po co było robić dzieciom jakie¶ złudzenia? Z naszego hufca było 52
> osoby, z Lublina chyba ze trzy autokary, Hufiec Tomaszów Lubelski, Chor±giew
> Opolska za szatdarem, więcej nie pamiętam. Generalnie ok. 500 harcerzy
> zostało nabitych w butelkę , bo okazuje się, że to nasze "przekazanie" w
> Kieżmarku to tylko pic i fotomontaż. Po zachowaniu Naczelniczki i
> Przewodnicz±cego ZHP na koniec Mszy ¦w. niestety chyba mam rację (szybko
> jechać do Krakowa). Generalnie, przekazanie w Kieżmarku politycznie nie
> instnieje. Smutne.???

Rany, przecież to wszystko tylko symbolika :] ¦wiatełko gasnie milion
razy, podpala się je zapalniczk±, gasi na czas przewożenia samochodem,
itp, itd.

Chodzi tylko o to, żeby się spotkać ze skautami, żeby symbolicznie
przekazać pokój (w kamuflażu lub namio... MILCZĘ!)

Chociaż fakt, że nie napisano o tym rzeczywi¶cie jest naganny.

g00rek