Re: [Czuwaj] BŚP

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Wto, 16 Gru 2008, 14:40:39 CET

Dnia 16-12-2008 o godz. 14:31 Maria Szymanowska napisał(a):
 Ale czy w Grocie wieczna
> lampka > jest elektryczna, czy jest to bardziej tradycyjny ogień? Bo
jeśli jest to
> lampka to ciężko odpalać od niej świeczkę...
>
> Marysia

"W grocie narodzenia gwiazda z napisem: Tu narodził się z Maryi Dziewicy
Jezus Chrystus. Wystrój wnętrza pochodzi z końca XIX wieku. Katolicy
mogą tylko utrzymywać 4 płonące lampy na ołtarzu narodzenia. Sama
Bazylika jest własnością Greków."

cytując ze strony
http://www.slawek-maizner.com/z_sw/ziemia_over/betlejem.html

nie byłam, nie widziałam, ale na zdjęciu jest OGIEŃ

pozdrawiam
Ania

Podziel się opłatkiem na Święta Bożego Narodzenia
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fpodzielsieoplatkiem.pl&sid=582