[Czuwaj] Pałatki...

Piotr Jurgielewicz niemy13 w wp.pl
Śro, 17 Gru 2008, 08:53:02 CET

Po bardzo interesującym mailu druhny Katarzyny, każdy z nas niestety
mógłby przytoczyć kilka takich historii, obserwuję dziwną dyskusję.
Parę osób chce być tak nowoczesnych, że zachowuje się tak samo jak
grupa, którą krytykuje. A chyba jak zawsze prawda leży po środku.
Jestem instruktorem i przyznam się że nie mam gore, bo aktualnie mnie
nie stać, a nawet powiem, że nie zdarzyło mi się aby moja kurtka (z inną
membraną) przemokła mi gdziekolwiek.
Zresztą jeśli ktoś chce dobrą kurtkę to chyba potrzebuje ze 300 zł, do
tego dobry polar drugie tyle. Pałatka kosztuje 30 zł, narzuca się ją na
kurtkę i już wszystkim cieplej i lepiej wyglądają.
Zdaję sobie sprawę, że mamy XXI wiek i zapewne BiPi nosiłby soft shella,
ale jest wiele środowisk, które nie stać na choćby podobne kurtki.
Dodatkowo nie znam metodologii badań, które wskazują że harcerze w
pałatkach wywołują tylko śmiech i politowanie - czy ktoś by mógł je
przedstawić.
Proponuję szukać złotego środka.
Piotr Jurgielewicz

Potrzebujesz pomocy szkolnej?
Streszczenia lektur, gotowe opracowania,
recenzje filmów i książek, Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fnaleniucha.html&sid=584