Re: [Czuwaj] B¦P

harclot harclot w poczta.onet.pl
¦ro, 17 Gru 2008, 11:49:32 CET

----- Original Message -----
From: "Michal Gorecki" <g00rek64 w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, December 16, 2008 9:06 PM
Subject: Re: [Czuwaj] B¦P

>W dniu 16 grudnia 2008 20:46 u¿ytkownik Katarzyna Del±¿ek
> <kasia w wawrzyszew.net> napisa³:

> AFAIK nie mówi siê "vice" tytu³uj±c bezpo¶rednio, ale przy
> przedstawianiu powinno sie...

Powinno sie ...
z tym ze nie "vice" a "zastêpca"

Natomiast chcia³bym zauwa¿yæ ¿e zgodnie ze Statutem ZHP
hm. Ma³gorzata Sinica to Naczelni-K ZHP
a nie "Naczelni-CZKA  ZHP"
Czyli oficjalnie zapowiadamy ¿e np. przyby³a "Druhna Naczelnik ZHP"

Choæ kolokwialnie pewnie czasem zdarzy nam siê
powiedzieæ/napisaæ o "Naczelniczce ZHP"
:-)

Czes³aw