[Czuwaj] Sejm, polonia, harcerstwo

Darek Mołodecki miki w miki.jdm.pl
Czw, 18 Gru 2008, 19:47:27 CET

> Googlując znalazłem coś co chyba warto to przeczytać.
>
> http://orka.sejm.gov.pl/Biuletyn.nsf/0/93435E0D3051659DC1257504003AA709/$file/0140706.pdf
> -------------------------------
> Nr 1407/VI kad.
> Komisja Łączności z Polakami za Granicą (nr 23)
> 23 października 2008 r.
> Komisja Łączności z Polakami za Granicą, obradująca pod przewodnictwem
> posła Marka Borowskiego (SDPL-NL), przewodniczącego Komisji, zrealizowała
> następujący porządek dzienny:
> - rozpatrzenie uchwały Senatu RP o stanowisku w sprawie ustawy o zmianie
> [...]
przeczyatłem  cały tekst i nasuwa mi sie  refleksja   dotyczaca  tego
sprawozdanai w  postaci  faxu . czy naprawde bnie można tego  przygotować
było  lepiej.  bo  chyba  możemy  sie pochwalić   tym  co  robimy  każdy  z
członków  komisji  dostał  by to    zobaczyłby  co  robimy  i  byc może
byłby  naszym  orędownikiem  w  przyszłości, atak  zosstał  tylko niesmak

  Darek Mołodecki

P.S.  też    stary  instruktor po  40  , który  do tej pory   lubi   spedzać
urlop z  rodziną  pod namiotem  nawet nie   z druzyna  pomieszkujac  w
swoim namiocie  po różnych obozach i bazach  harcerskich i nieraz
prowadzący   zajęcia na tych obozach.

Darek