[Czuwaj] Sejm, polonia, harcerstwo

Darek Mołodecki miki w miki.jdm.pl
Pią, 19 Gru 2008, 17:52:40 CET

   Twojego   wystąpienia nie  komentowałem bo było takie jakie  powinno
byc  znacznie lepsze niż pozostałe, było konkretne i na  przyszłość :)

  Darek

----- Original Message -----
From: "Rafal Bednarczyk" <rafal.bednarczyk w zhp.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, December 19, 2008 2:06 PM
Subject: RE: [Czuwaj] Sejm, polonia, harcerstwo

Witam wszystkich,

Darek Molodecki napisal:

> przeczyatłem  cały tekst i nasuwa mi sie  refleksja   dotyczaca  tego
> sprawozdanai w  postaci  faxu . czy naprawde bnie można tego
> przygotować
> było  lepiej.  bo  chyba  możemy  sie pochwalić   tym  co  robimy
> każdy  z
> członków  komisji  dostał  by to    zobaczyłby  co  robimy  i  byc może
> byłby  naszym  orędownikiem  w  przyszłości, atak  zosstał  tylko
> niesmak

nie dalem się sprowokowac pierwszym listem Czesia, który
znalazl zapis obrad komisji i ciekaw byłem reakcji
uczestnikow listy.
No i oczywiście niestety nie rozczarowalem się - z calego sprawozdania,
z którego widac efekt naszego wystapienia wybrano najmniejszy
kawalek, aby mieć okazje do skrytykowania chocby malutkiego
elementu

Rzeczona poslanka która się spoznila na posiedzenie nie doczytawszy chyba
do konca naszego sprawozdania uczynila owa uwage, która wprawila
w oslupienie wszystkich czlonkow komisji - dosc powiedziec, ze nikt
z nich nie uwazal za stosowne, aby poprzec odosobnionej opinii
pani posel.
Posiedzenie komisji było przesuniete - wczesniejszy
termin zostal odlozony ze względu na ... brak sprawozdan.
Nasze wlasnie ze względu, aby było na czas ale pierwszego
terminu posiedzenia komisji zostalo wyslane faksem.
Zreszta po uslyszeniu tej opinii pani posel specjalnie poprosilem
kolegow z ZHR o pokazanie ich sprawozdania - nie było ani
dluzsze, ani bardziej szczegolowe.

Za to kilka osob, rowniez z PiS gratulowalo nam super wystapienia
na komisji i merytorycznego podejscia do tematu.

Doprawdy Darku w tym sprawozdaniu znalazles jedynie tylko
taki ciekawy fragment warty skomentowania na liscie?
Nie było innych ciekawych i może nowych dla Ciebie
informacji?

pozdrawiam
R. Bednarczyk
hm. Rafal Bednarczyk
pelnomocnik Naczelnika ZHP
ds. wspolpracy miedzynarodowej
i organizacji harcerskich, komisarz zagraniczny
Glowna Kwatera ZHP
ul. Konopnickiej 6, 00-491 Warszawa
tel. +48-601-317036 fax +48-22-3390606
www.zhp.pl