[Czuwaj] "Tesco prowadzi swoją akcję na koszt harcerzy"

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Wto, 23 Gru 2008, 10:47:16 CET

http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,6092944,Tesco_prowadzi_swoja_akcje_n
a_koszt_harcerzy.html

Cieszyć się można tylko z jednej drobnej rzeczy - komentarza GW. Jeszcze
kilka lat temu poznański dodatek GW komentował akcje zarobkowe harcerzy w
hipermarketach negatywnie, pisząc że skoro harcerze są z Poznania to pewnie
są bogaci, więc po co im pieniądze. Ówczesnej komentatorce (nie pamiętam już
nazwiska) nawet nie przyszło do głowy pomyśleć, że w Poznaniu też są obszary
nędzy, w harcerstwie są dzieci z rodzin bezrobotnych, z domów dziecka itd.
Dziś na szczęście GW wykazała więcej rozsądku.

Przy okazji życzę wszystkim wesołych świąt Bożego Narodzenia i Pomyślności w
Nowym Roku, wiele satysfakcji ze służby instruktorskiej i oby zmian na
lepsze w ZHP

GS