[Czuwaj] NSH

Pią, 26 Gru 2008, 22:43:23 CET

Dnia 26-12-2008 o 22:41:18 <harclot w poczta.onet.pl> napisał(a):

> Moja wiedza nie uległa zmianie.
> Tzn. miesiąc temu członek prezydium NSH
> poinformował mnie że więcej dowiemy się
> (pozostali członkowie NSH)
> "na początku stycznia".
> Więc czekam.
>
> Czesław

Ja to podziwiam tę Waszą dyscyplinę. Szef Wam rezygnuje, 17 osób w
składzie, nie wiem 3-4 ? w Prezydium i nawet nie zadzwoniłeś się
wywiedzieć? Gdyby Przewodniczący RN zrezygnował, jestem pewien że najdalej
w kilka dni członkowie RN znaliby przyczynę.

I od razu uprzedzam - nie znajduję argumentów za poufnością takiej
informacji.

Ryszard