[Czuwaj] jeszcze o zlocie wlkp i programie ...

Piotr Jurgielewicz niemy13 w wp.pl
Pon, 29 Gru 2008, 10:13:47 CET

Święta były to i do maila się nie zaglądało... dlatego mam nadzieję, że
nie obrazicie się, że wypowiem się jeszcze o zlocie wielkopolski.
Parę razy padło hasło "Przecież mogliście powiedzieć" (że coś jest nie
tak lub że coś trzeba zrobić), oczywiście "mogliśmy", jednak może
powinno wyglądać to tak: ktoś kto robi imprezę dobiera sobie sztab,
jeśli ma (modne chyba słowo) vacat to szuka kogoś na to miejsce. Tak
było ponad rok temu, trzeba było zrobić sejmik - zostałem o to
poproszony i się zrobiło, można było tak samo i tym razem. Nikt jednak
nie został poproszony. Nie mam jako takiego kontaktu z chorągwią więc o
problemach ze zlotem dowiedziałem się głównie na nim.
I tu bym chciał przejść do naszego programu. Mimo, że bliżej mi
(przepraszam za niesprawiedliwe uogólnienia) do obozu "modernistów" to
zgadzam się z "konserwatystami" - niestety głównie się mówi, nie idą za
tym żadne konkrety i stąd bierze się porażka tej koncepcji. Brak
konkretnych rozwiązań i propozycji. Zresztą niestety znikąd nie ma
dobrych propozycji zarówno na szczeblu centralnym jak i chorągwianym
(ale mówię o mojej chorągwi bo nie wiem jak jest gdzie indziej)...
Ale niestety wpisuję się trochę w ten nurt bo tylko napisałem coby
ponarzekać a nie mam pomysłu na poprawę, ale pracuję nad tym....

Czujesz związek z Kopernikiem?! :)
Sprawdź swoje korzenie na bliscy.pl
Zbuduj drzewo swojej rodziny:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fbliscy.html&sid=597