Odp: [Czuwaj] Kierownik WNT i inne konkursy

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Pią, 1 Lut 2008, 00:03:40 CET

Dnia 31-01-2008 o godz. 23:52 Seascout napisał(a):

> No i ten phm.
>
> Helena napisała mi, ze w wydziałach GK musza być ideowi instruktorzy. We
> wszystkich?

Rafał,
ja zrozumiałam wypowiedź Heleny zupełnie inaczej.
Wydaje mi się, że pisała o tym, że COKOLWIEK ROBISZ W HARCERSTWIE I
JESTEŚ INSTRUKTOREM POWINIENEŚ BYĆ IDEOWYM INSTRUKTOREM,
czyli całym sobą reprezentować wartości organizacji (w skrócie).
Jeszcze raz przeczytalam tego maila i tak właśnie go odczytuję.
Nie należy przerysowywać pewnych treści, bo wychodzą dziwne rzeczy.

Z resztą Twojego maila w zupełności się zgadzam.
Uważam, że osoby spoza organizacji równie dobrze mogą jej służyc swoim
profesjonalnym doświadczeniem, wiedza lub zapałem.
I bardzo się cieszę (prawie zawsze;)) z zaangażowania w działalność
naszego ruchu byłych członków tej organizacji.

Ania nowakowska

Wielka Gala Boksu Zawodowego w Lublinie!
Tych emocji nie możesz przegapić - sprawdź już teraz! - Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2FKolodziej-walczy-z-Hubertem.html&sid=199