[Czuwaj] przyjazne panstwo

majcin w autograf.pl majcin w autograf.pl
Pią, 1 Lut 2008, 10:24:53 CET

"Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net> napisał(a):

 > Problem w tym że znaczna część "biwaków"
 > to niestety są faktycznie 2-5-dniowe "placówki wypoczynku".
 > A jeszcze inne, mimo że nie zajmują się "wypoczynkiem"
 > to są tak traktowane przez instruktorów ZHP
 > bo tylko wtedy moga się "załapać"
 > na samorzadowe dofinasowanie "wypczynku dzieci i młodziezy szkolnej"
 >
 > Czesław

To skreślmy z definicji obozu dolną granicę czasu trwania
Kto chce robić trzydniowy obóz i dostać dofinansowanie, niech sie męczy i wypełnia dodatkowe wymagania.
A reszta niech ma prościej i jedzie na biwak.
W czym problem?

Marcin Wojtczak

Ps. Przejrzałem właśnie jak zdefiniował do MEN w rozporządzeniu u turystyce i krajoznawstwie w szkołach. Jakoś tam nie ma w ogóle określonej maksymalnej długości wycieczki (czy innej formy).